Tags: телевизор

promo anatoligreen november 5, 2017 04:13 Leave a comment
Buy for 10 tokens
Промо блок свободен абсолютно для всех
кот

Две Украины

Есть две Украины, считает российский блогер и журналист Александр Тверской.

"Есть две Украины. Одна - в российском телевизоре, а другая - в реальности.

Первая - фантасмагоричная, уродливая, абсурдная, полная насилия и жестокости, с нацистами, фашистами и распятыми мальчиками. Украина на российских экранах голодает, замерзает и находится на грани исчезновения с карт Земли.

В ней принимаются идиотские, античеловеческие законы и живут недалекие, полуразумные люди...

Первая Украина - это проекция российской действительности, совершенно справедливое описание жизни, быта и перспектив россиян.

Украина вторая - это цивилизованное государство, раз и навсегда вставшее на рельсы европейского пути развития. С проблемами, присущими всем переходным периодам, с поднимающим голову гражданским обществом, с планами, стремлениями и надеждами.

Настоящая Украина - это сильный народ, это независимость, свобода и достоинство, вопреки рабству, униженности и совку, вопреки русскому миру.

Бесполезно объяснять потребителям российского телевизора, что в Украине каждый говорит свободно на том языке, на котором он хочет, что здесь живут гостеприимные и радушные люди.

Да и как кротам рассказать о красках природы? Как нравственных идиотов заставить понять, что они принесли войну и горе в чужую страну?

Как безумцам, живущим в параллельной реальности, где черное - это белое и наоборот, донести правдивую картину происходящего?

Говорят, что нет ничего невозможного. Есть.

А горбатых пусть исправляет могила", - отметил он.



https://anatoligreen.dreamwidth.org/1782674.html
кот

Почему условный телевизор так заморочил головы россиянам?

Ольга Кортунова. Фото из архива автора
Ольга Кортунова

Хотела написать длинный текст с разъяснениями, но ограничусь пока короткой ремаркой. Очень многие ждут ситуации, когда у россиян "условный холодильник победит условный телевизор", считая, что именно это заставит людей очнуться от пропаганды и взглянуть на ситуацию трезво и возмутиться тем, что творит Путин и его шайка.

Но это с т.з. психологии неверная постановка вопроса. И на самом деле хорошо, потому, что если бы основная мотивация россиян реально была бы материальной, то ждать, пока 140 миллионов оголодают до степени озверения и пойдут есть свои власти, пришлось реально бы еще долго - и уж точно неизвестно чем бы это закончилось.

Collapse )

https://anatoligreen.dreamwidth.org/1751431.html
кот

От Киселева до Брилева. Антон Орех о телепропагандистах

Я – человек уже не тусовочного возраста. Новый год отмечаю дома, в семейном кругу. А просто есть и пить все-таки не очень интересно. Но по традиции полагается смотреть телевизор. Однако по той же традиции смотреть в телевизоре в новогоднюю ночь давно уже нечего.

И мы придумали прекрасный способ, как смотреть телевизор не глядя. На экране ноутбука (а телевизора, как прибора, у нас дома нет уже давно) была замечательная картинка Первого канала с видами ночной праздничной Москвы, а звук шел из телефона моей дочери, где у нее куча всякой молодежной музыки.

Collapse )

https://anatoligreen.dreamwidth.org/1647195.html
кот

Бешенство ватки

Трудности повышения градуса лжи и истерики

Телевизионный "пес войны". Источник - http://www.depo.ua/rus/life/-gavnyuz-kak-v-internete-trollyat-layushchego-zhurnalista-12022015093600

Игорь Яковенко: Кому достанутся самые крупные крошки и огрызки с путинского стола?

Минюст, наконец, опубликовал первый список СМИ, которым присвоен статус иноагентов. Их оказалось девять: Голос Америки, Радио Свобода, "Кавказ.Реалии", "Крым.Реалии", телеканал "Настоящее Время", "Сибирь.Реалии", "Фактограф", татаро-башкирская службы Радио Свободы и Idel.Реалии.

 

Collapse ) https://anatoligreen.dreamwidth.org/1445739.html
кот

Телепрограммы славянских стран


Alfa TV (Bulgarian)
 Alfa TV is a privatly owned TV channel operated by Ataka. Ataka is a Political party founded in 2005 by Volen Siderov. The channel provides mainly Ataka party news, and Television Talk shows.
. BNT World (Bulgarian) BNT World is Bulgaria's international television channel owned and operated by the Bulgarian National Television. The first broadcast was in 1999.
. Kanal 3 (Bulgarian) Channel 3 is an urban television channel based in Sofia. Channel 3 shows the different viewpoints across the political, social, economic, cultural spectrum. The channel provides news and reviews, analytical journalism in the field of politics, economy, society, culture and sport.
. Tvart (Bulgarian) TVArt is an Internet only TV channel. It presents arts and tourism for the general public as well as for highly professional circles.
. 24 Vesti (Macedonian) TV 24 News is the first and only complete news channel in Macedonia, which b
NEW!:
. Belsat TV (Russian)
 Belsat TV is a satellite television channel aimed at Belarus. Belsat TV was founded in 2007. The headquarter is based in Warsaw (Poland). The channel broadcasts in Belarusian as well as Russian.
. Dami 24 (Polish) Dami 24 (former Dami Radom) is a regional TV from Radom. The channel started broadcasting in 1992. The viewers are mainly located in the cities of Radom, Bialobrzegi, Grojcu, Wierzbica and Deblin, with a reach of over 150.000 people.
. Telewizja CTV (Polish) Telewizja CTV is a local TV channel based in Jaworzna. Jaworzna is a located in the administrative district of Gmina Laskowa, within Limanowa County. The channel offers a varied programming with local news and informative programs.
. Toya TV (Polish) Toya TV was founded in 1997 and is a regional TV channel for Lodz and surroundings. The channel offers current affairs programs, entertainment, cultural, educational, documentaries and sports broadcasts.
. TV Trwam (Polish) TV Trwam is a Polish Christian TV channel founded in 2003 and located in Torún. It belongs to the Lux Veritatis Foundation. The station is owned by the Warsaw Province of the Congregation of the Most Holy Redeemer.
. TVP (Polish) Telewizja Polska or TVP is a public broadcasting corporation. Launched in 1952.
. NTV Niska (Serbian) NTV Niska is a Local TV from Nis. Nis is the largest city of the southern S
. CETV Nitra (Slovak) Television Central or CETV is a Regional TV from Nitra.
. TA3 (Slovak) TA3 is a privat news TV channel. The channel first broadcasted in 2001. The headquarter is based in Bratislava.
. TV Bratislava (Slovak) TV Bratislava is a regional metropolitan television from Bratislava, the Capital of Slovakia. The program provides news, current affairs, embassies, thematic magazines and documentaries.
. TV Lux (Slovak) TV Lux is an evangelic TV channel. It is based in Bratislava. It offers evangel
. MMC TV (Slovenian) Radiotelevizija Slovenija is offering an Interactive Multimedia Portal with MMC TV.
. RTV SLO 1 (Slovak) Radiotelevizija Slovenija is a general-interest television service with newscasts, feature films, documentaries, talk shows, series, children's programming, variety shows, and live coverage of significant national events.
. RTV SLO 2 (Slovak) Radiotelevizija Slovenija offers programs generally aimed at narrower audiences, sitcoms, a wide range of live sports coverage.
. RTV SLO 3 (Slovak) Radiotelevizija Slovenija specialized service dedicated to airing full uned
 
. TV Maribor (Slovenian) TV Maribor or Tele M is a TV channel owned and operated by RTVSLO, Radiotelevizija Slovenija Television. Tele M is providing regional programming from the city of Maribor.
. TV Mb (Slovak) TV MB or TV Maribor is a local TV channel operared by RTV slo. It offers mainly local TV programming. Maribor is the second-largest city in Slovenia. Maribor is also the largest city of the traditional region of Lower Styria and the seat of the City Municipality of Maribor.

 
 TV Slovenia 3 is a general TV channel offering objective and credible information f

. 1 TV Crimea (Ukrainian) The State broadcaster TV Crimea or STRC Crimea was established in 1959. The headquarter is based in Simferopol. TV Crimea is unique in its kind given the specificity of the multi-ethnic region it carries out its broadcasting in seven languages: Ukrainian, Russian, Crimean Tatar, German, Greek, Bulgarian and Armenian.
. 112 Ukraine (Ukrainian) 112 Ukraine TV is an information-educational channel, which began broadcasting on November 28, 2013. The channel provides Top News of politics, economy, information about the situation in the zone of the ATO. Exclusive interviews and comments of politicians, public and cultural figures, economists, political scientists, and the Ukrainian military. Local Events and exclusive reports from the scene of journalists channel 112 Ukraine.
. 24 TV (Ukrainian) 24 TV is the first 24/7 News TV channel from the Ukraine. The channel was founded in 2006. It claims to present an objective and unbiased presentation of news, interesting and useful information for the viewer of the day. 24 TV delivers news in 30-minute blocks of information: recent developments in the political arena, Ukraine and the world economic news, sport, showbiz, technology, auto, tourism. In addition, the viewer is informed about the weather, exchange rates and press reviews.
. 5 TV (Ukrainian) 5 TV is a TV channel based in Kiev, the Capital and the largest city of Ukraine. 5 TV was launched in 2003 and play's a great roll in the reporting of the political developements in the Ukraine.
. CAM: Maidan Live (-) Maidan Live is offered by VideoProbki, a portal with many streetview cams in Kiev. The Maidan live webcam offers live views from the Maidan Nezalezhnosti in Kiev, the central square of Kiev located at Khreshchatyk Street.
. Espreso TV (Ukrainian) Espreso TV is a privatly owned TV channel from Kiev, Ukraine. It was founded in 2013. It mainly broadcasts the most current and most relevant news to people in Ukraine, to Ukrainians living abroad, and to all others interested in what is happening in Ukraine. Espreso TV aims to unite those who care about democratization of Ukraine and is dedicated to accurate and objective reporting of political, social, and cultural life in Ukraine.
. Glas TV (Ukrainian) Glas TV is a general TV channel based in Kiev. It offers high levels of documentary and educational films, entertainment and educational programs.
. Hromadske TV (Ukrainian) Hromadske.tv is a civil initiative, a joint project of Ukrainian journalists to create a social media media task. It provides objective and unbiased information about important social and political, economic, cultural and the social processes.
. News One (Ukrainian) News One is a completely new approach to the news. Every hour the channel has interesting guests, including correspondents from different cities of Ukraine. It also offers, current news and operative shooting of the places most resonant events.
. Oboz TV (Ukrainian) Oboz TV (eng. Observer) is a general TV channel. Oboz TV was founded in 2001. The channels main focus is on news occasions.
. TK Union Donetsk (Ukrainian) The TV channel Union is a patriotic TV channel. It is formed in accordance with the principles of nation-building as set out in the Constitution of the People's Republic of Donetsk, considering and respecting the traditional religious, social, cultural and moral values ??of the Russian World.
. UA TV (Ukrainian) UA|TV - Inomovlennya of Ukraine. UATV is the Ukrainian state foreign language broadcaster providing international audiences with news from Ukraine in a range of languages.
. Zik TV (Ukrainian) ZIK TV is an informative independent TV channel whose purpose is to report objective information about events in the western regions of Ukraine. ZIK operates on the principles of openness and transparency, objective and balanced presentation of information.

Источник https://wwitv.com/television/253.htm



https://anatoligreen.dreamwidth.org/1278130.html